diumenge, 24 de febrer del 2008

toc toc...


Sents que piquen a la porta i vas a veure qui és. Sóc jo...

Ens mirem tímidament i em deixes passar... Tanques la porta i ens tornem a mirar amb una mirada ben sensual, d'aquelles que et posen els pèls de punta, saps?

Jo porto un abric negre, tu me'l treus amablement i veus que a sota només hi porto una "temptació"... T'agrada. Fruit de l'exaltació del moment ens abracem i ens besem amb molta passió. Després jo sospiro de plaer mentre tot el meu cos tremola com una fulla d'arbre perquè em fas estrémer quan m'apretes les natges i em portes cap a tu i sento el teu "aparell" que va creixent momentàniament... Em beses el coll, em mossegues l'orella, em grapeges el cul, em refregues contra el teu... Jo passo els meus dits pels teus cabells mentre doblego breument l'esquena i em lliuro a tu perquè notis els meus mugronets durets i els passejo tímidament pel teu pit mentre t'abraço i et mossego el coll i l'orella, i et torno a besar... Ens morregem. Estem calents, molt calents...
Aleshores, em gires i em poses contra la paret tot refregant-me la teva polla pel meu culet. M'agafes per la cintura i m'apretes contra tu. Després m'agafes del coll i em tornes a morrejar...
Després comences a acariciar la meva esquena en sentit descendent, des del coll fins a la cintura, mentre amb l'altra mà acaricies el pubis... Em giro, t'abraço, et beso, et desitjo. Et toco la polla per sobre dels pantalons i tu no et pots resistir de posar la mà al meu entrecuix... Gemego.

M'afanyo per descordar-te els pantalons, treure't la camisa, mentre les teves mans no poden parar de recórrer cada centímetre del meu cos i la teva boca busca la meva perquè vol seguir sabent quin gust tinc. Ens besem, ens mirem, gemeguem. Ens afanyem perquè en tenim moltes ganes, perquè ens desitgem...
M'agafes la cama i la poses a la teva cintura mentre em tens ben agafada per les natges perquè vols que els nostres sexes es trobin, que s'escalfin més si és que és possible... Jo ja no puc més i m'acotxo davant teu, agafo la teva polla dura i me la poso a la boca i hi faig unes quantes xuclades mentre amb una mà l'estic estimulant i amb l'altra t'agafo el cul, com si et volgués empènyer cap a mi... Tu no pots evitar tancar els ulls de plaer, gemegar... I no saps si fer-ho però... M'agafes el cap i és com si... Estàs molt excitat!!! Després passo la meva llengua per la punteta de la teva polla, t'agrada i em mires amb cara de viciós, d'excitat. Tal i com ho faig jo.
M'aixeco i ens tornem a besar i amb la mirada m'insinues que ho he fet molt bé. Anem al llit sense parar de besar-nos i magrejar-nos. Ens estirem i et torno a fer unes quantes xucladetes a la teva polla. Després em poso a quatre grapes i començo a pujar cap a tu besant tot el teu cos:el llombrígol, la panxa, el pit...Torno cap a baix i t'agafo la polla i me la torno a posar a la boca amb molt d'entusiasme. A continuació me la refrego pels meus pits, pels meus mugronets... I t'agrada la sensació. T'excita encara més. Després torno a pujar buscant la teva boca perquè em moro de ganes de morrejar-te, de sentir la teva llengua. Estàs excitadíssim i no pares de tocar-me els meus pits rodonets, de posar-me les mans a les natges i de buscar amb els teus dits el meu cony...
Me'l trobes... I està calent...Em fiques el dit i em masturbes amb delicadesa. Estic molt excitada així que, decideixo pujar cap amunt per posar el meu cony a la teva boca i sentir com la teva llengua hi juga. Estic a quatre grapes a sobre teu. Calenta... M'agafes el cul i em menges el cony. Gemego, doblego l'esquena, m'estiro, faig moviments circulars amb la cadera a sobre la teva boca mentre la teva llengua es perd dintre el meu cony. M'agrada... Em toco el clítoris amb una mà m'entre amb l'altra t'agafo els cabells i t'empenyo bens endins.... Mmmmmm... Torno a gemegar, sospiro, tanco els ulls...
M'estiro al llit i tu segueixes adulant-me el cony... Em doblego tota de plaer, aixeco el culet, l'esquena. Agafo el teu cap i l'apreto cap a mi perquè vull sentir la teva llengua dintre meu. Tinc els mugrons trempats. Em xuclo el dit i me'l passo pels mugrons tot fent un moviment circular mentre gemego de plaer. Tanco els ulls, em torno a doblegar, torno a aixecar el culet i t'apreto contra mi... Enmig de la clamor dels gemecs, dels moviments, de l'excitació... Et quedes mirant els meus pits i en un sobtat atac desitjós t'apropes a ells i te'ls menges, els xucles, els beses, els succiones delicadament... M'excita que em mengis els pits. Tant, que ja no aguanto més... Vull que em follis!

Ens besem mentre et noto en la primera embranzida. Lenta, suau, dolça... I en la segona, acompanyada d'un sospir. I la tercera, en la que ja m'abraces... Les teves embranzides cada cop són més fortes, més dures, més ràpides. Et sento gemegar a cau d'orella. T'envolto amb les meves cames. Aixeco el culet per notar-te ben endins. M'agafes els cabells, m'acaricies, em beses, em mires i continues...
Ens donem la volta i ara sóc jo la que està a sobre teu. M'agafes el cul per acompanyar les teves envestides. Jo envolto el teu cap amb les meves mans mentre et regalo els meus pits perquè me'ls mengis mentre m'estàs follant... I tu me'ls xucles com si fos la primera vegada. Ara ja no saps on posar les mans però continuen al meu cul a fi i efecte d'agafar-me fort. I a mi m'encanta...
Ens morregem, gemim, ens tornem a morrejar salvatgement. Crido de plaer... Tu gemegues mentre em pegues les últimes sacsades de plaer i quan ja gairebé estàs, la treus. M'ajeus al llit i et poses a sobre meu tot deixant el teu artefacte a punt d'explotar a sobre els meus pits i et corres allí... Mentre, jo et miro i em toco els meus mugronets. I quan acabes, passeges la punta de la teva polla pels meus mugrons banyant-los amb la llet que regalima. I ens besem. Ens estimem. Ens morregem. M'acarones la cara i em dius que ha estat genial...

9 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Culló! I això passava al pis de sota i jo sense enterar-me'n... Miraré per l'espiell per si algú truca. ;-)

Guspira ha dit...

jajaja Ja veus, de cop i volta el dia que menys t'ho esperis, et poden picar a la porta i... sorpresa! Així que, estigues sempre a l'aguait!

Anònim ha dit...

Com aquí espero que no hi passi massa gent i em faci vergonya dir segons què, et deixo comentari breu... això "vull que em follis" m'agrada, vol dir moltes coses, vaja una de clara...

Guspira ha dit...

jajaja Ai ai ai... que encara t'acabaràs posant vermellot! Que últimament hi passa molta gent sense fer soroll... ;-)

El Company de Venus ha dit...

Com diu el protagonista, 'ha estat genial'. Mai se sap qui pot trucar a la porta, per això sempre s'ha d'anar ben preparat i arreglat.

Guspira ha dit...

Això sens dubte! D'ara endavant, per estar per casa sempre has d'anar ben empolainat! I sempre has de tenir de tot al rebost, no sigui que et vinguin amb l'excusa que els falta sal o oli o sucre...

El Company de Venus ha dit...

En prenc nota. A partir d'ara, endiumenjat tots els dies de la setmana.

Guspira ha dit...

Clar... Mai se sap qui pot venir i què et pot demanar o oferir...

El Company de Venus ha dit...

Evidentment... Ja n'he pres nota.