dimarts, 10 de setembre del 2013

Llibertat



La sensació de llibertat que vaig respirar un cop aconseguit el cim em va fer oblidar, en part, el patiment, el cansament o el defalliment d'algun moment.

La impressió de sentir-me lliure em va fer pensar en la meva terra, en el desig de la meva gent i en la força del voler i del poder.

Potser patirem, potser en algun moment desmaiarem, però n'estic segura que junts ho aconseguirem. 


Enllaçada a sa lluna i donant la mà a Gemma de Viatge Plural us desitjo una molt bona Diada!



18 comentaris:

Sergi ha dit...

Cada cop les sensacions són més bones, més gent està convençuda, i tot el que va passant ens diu que ho aconseguirem. Per un moment he tingut un mal pensament de 'i si al final tot es queda en no res...?'. Però no és moment de pensar això!

Guspira ha dit...

Xexu: Bon dia, matiner! :)
Ara no és el moment de tindre pensaments negatius. Demà serà un dia històric per a Catalunya i tindrem l'oportunitat de demostrar a tot el món quina és la nostra voluntat, però sobretot, la força i la unió del poble català. Jo confio en què ho aconseguirem! S'ha de ser positiu!

Thera ha dit...

Donem-nos les mans! Tots junts ho aconseguirem, no defallirem, amunt amunt!! Bona diada!

sa lluna ha dit...

Ara sí ens donem les mans! :)

Bona diada, nina!!
Aferradetes

Carme Rosanas ha dit...

La força del voler i el poder... m'agrada aquesta frase.

Endavant els valent!!! Si ens desmaiem, ja ens refarem. Jo dos cops m'he desmaiat literalment i et refàs en un no res... he, he, he...

Gràcies per ser-hi. has arribat a l'hora perfecta... sóc jo que sóc impacient deixant comentaris... :)

Jo també et dono la mà, encara que d'una mica més lluny que la Gemma i sa lluna...

Petonasssos

Garbí24 ha dit...

noto la vibracio de tots i cada un......visca Catalunya

Pep ha dit...

cada dia serem més forts, segur.
Visca Catalunya lliure

Elfreelang ha dit...

bona diada!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Bona Diada, Guspira!

Bruixes a la cuina ha dit...

Pot semblar que estic pixant fora de test al dir que al gimnàs on vaig a fer crossfit hi ha una frase que diu: sempre sembla impossible abans d'aconseguir-ho. Jo crec que la frase és extensible a molts moments i la lluita d'avui pot semblar difícil però ho tenim més a prop que mai!!!! Bona diada Guspira!!!! :)

AlfredRussel ha dit...

Molt bona Diada, Guspira!

Relatus ha dit...

Sí que ho aconseguirem! Un post molt bonic

Jordi Dorca ha dit...

Les sensacions, les vibracions...
Són especials, molt especials. Amb moltes guspires.

Jordi Solà Coll ha dit...


Llibertat en totes direccions percebo des de El Far...

sargantana ha dit...

crec que has explicat molt be com ens sentim molts..
i tambe en Xexu, no creguis
pero la força que et transmet la mà agafada et dona empenta per seguir amb mes ganes

gracies per formar part de la cadena
segueixo cami....

Guspira ha dit...

Quina emoció, familieta! Va ser un dia inolvidable, ple de sentiments, de sensacions, d'emocions, de llàgrimes d'alegria...
Com diu Pepet: "qui vulgue jugar que s'agafe de la mà, qui vulgue lluitar que s'agafe de la mà. Tots junts!"

Ho aconseguirem!

Gràcies per les vostres paraules i pels vostres desitjos.

Olga i Carles (http://bellesaharmonia.blogspot.com ha dit...

Sempre les mans agafades per pujar el Cim de la LLibertat!.



Una Abraçada.
Gràcies.

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.